صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

هدیه آسمانی

آمیتیس،صدرا،طاها

1390/10/3 16:16
نویسنده : مامان مهدیه
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا جونم نی نی خاله سحرو ببینniniweblog.com

خیلی نانازه،پنج شنبه 1/دی/1390 ساعت 8صبح به دنیا اومدهniniweblog.com،اسمش آمیتیس جونه.خدا برا مامانو باباش حفظش کنه.

سحر جون از همکارام تو شرکت پارس آنلاین،من و سحر با هم استخدام شدیم وکلی هم با هم دوستیم. ایشالا که شما وآمیتیس جون هم دوستای خوبی براهم باشید.niniweblog.comدوتاییتونو دوست دارم.

الان تو شرکت دو تا مامان دیگه هم داریم که منتظر نی نی هاشون هستن.سارا جون که سوپروایزر بخش ونسرین جون که همکارمه،هردوتاشون هم پسر دارن.اسم پسر سارا جون آقا طاهاستniniweblog.comکه مثل مامانش خیللللللییییی مهربون وگله که اردیبهشت به دنیا میاد،الانم 4ماه و29روزو6ساعت و5دقیقه سن داره.ایشالا وقتی گل پسره به سلامتی به دنیا اومد عکسشو برات میذارم تا بعد ها ببینی.اسم پسر نسرین جون هم آقا صدراستniniweblog.comکه الان 6ماه و29 روزو16 ساعت و26دقیقه سن داره.اسفند به دنیا میاد.اینم مثل مامانش خیلللللیییییی صبوره وگله.ایشالاکه این پسره هم به سلامتی میادو عکس خوشگلشو میذارم تا ببینی.

مامان جونم آرزو میکنم که صدرا وطاها هم صحیح وسالم به دنیا بیان وشما سه تاniniweblog.comهم دوستای خوبی براهم باشید.بتونید تو یه تیم فوتبال بزرگ باهم دیگه هم تیمی باشید ووقتی ما مامانا شماهارو نگاه میکنیم حال کنیم.(با آمیتیس هم بازی کنید،اذیتش نکنیدا،اونوقت من میدونم با شماها)niniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسرين
3 دی 90 16:14
آخييييييييييي ايشالله اين پسملاي ما هم مثل آميتيس ناناز سالم و سلامت به دنيا بيان و هم بازيه صدرا جون بشن


به امید خدا
مامان آمیتیس
16 دی 90 16:15
سلام مهدیه جونم
خوبی عزیزیم پسرنازت چطوره ازطرف من یه ماااچ آب داربکن دلم براتون تنگ شده این نی نی ما وقت سرخاروندن نمیزاره برام میبینی چقدرزشته دخترمون انقدرکوچولوهه که عروسک نیوشا دربرابرش غوله.مواظب خودتون باشید.


سحر میام میبرمشا،خیلیم خوبه،خیلیم چاقه،بوس
صدرا
28 دی 90 12:42
سلام راستش به این خاطر به وبلاگتون اومدم که اسم منم صدراست و حالا یه چیز جالبتر شما نوشتین آمیتیس 1 دی به دنیا اومده اتفاقاً منم 1 دی به دنیا اومدم البته 24 سال پیش!انشاالله صدرا و آمیتیس و تمام کودکان دیگر از جمله خواهرزاده من ریحانه همیشه سلامت باشند و زندگی آرام و پر از موفقیتی در انتظارشون باشه.متشکرم
سحرمامان آمیتیس
15 بهمن 90 16:01
مهدیه جوونم سلام خوبی دوستم ؟صدرا عسله خوبه؟چرا عکس جدید نمیزاری دلم براش یه ذره شده.


سلام عزیزم،به خدا وقت نمیکنم،تازه امروز نظرتو دیدم،حالا چندتا عکسشو گذاشتم،دخمله تو ببوس