صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

هدیه آسمانی

یلدا

1390/10/3 14:58
نویسنده : مامان مهدیه
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت

گل پسر سلام

یلدات مبارک.پارسال شما 8ماه و21روزه بودی.یه جوجه کوچولو که تازه چهار دست وپا میرفتی ودندون نداشتی.اما امسال مرد شدی.الان1سال و8ماه و21روزته.شب یلدا خونه مامانی بودیم.(من،تو،بابامحسن،بابایی،مامانی،مهسا،خاله مریم،عمو اکبر،محمد ومهدی،خاله منیره،رضا) حسابی خوش گذشت وتوحال کردی.از اول تا آخر شب فقط هندونه خوردی. تازه میدونی که سالگرد ازدواج من وبابا محسن 28/آذر،که امسال سه تایی شام رفتیم بیرون.اما شب یلدا بابا وقتی اومد خونه مامانی ،کیک وشیرینی هم خریده بود که همه با هم سومین سالگرد ازدواجمونو جشن گرفتیم.عسلم امیدوارم همیشه همیشه به هرچیزی که میخوای برسی وهیچ آرزوی دست نیافتنی نداشته باشی.خدارو به خاطر لحظه لحظه بودن با تو وبابا محسن شکر میکنم و ازش میخوام همیشه کنار هم خوشبخت خوشبخت باشیم.

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نيما
3 دی 90 15:38
اميدوارم يلدا خوش گذشته باشه.اگه دوست داشتيد لينكمون كنيد.مرسي


حتما،خیلی خوشحال میشم تا باهم در ارتباط باشیم